جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جلسه چهارم دوره استاد برتر۲

.

گیف
گیف

دوره استاد برتر ۲

گزارش جلسه چهارم

استاد برتر
استاد برتر

مشاهده گزارش ویدئویی جلسه چهارم استاد برتر۲

گیف
گیف

 

روز دوشنبه مورخ ۹۸/۵/۱۴ جلسه چهارم دوره استاد برتر با حضور جمعیت کثیری از اساتید برجسته و درجه یک برگزار شد.

در این جلسات به بررسی روند پیشرفت و ملزومات مسیر موفقیت پرداخته می‌شود. مسائلی که باید همه افرادی که خواستار رسیدن به اهداف بلند مرتبه و مراتب بالا هستند باید به آنها مسلط باشند.

مسیر موفقیت شامل گام های متعددی هست که برای طی کردن هر یک باید آگاهی و علم لازم را داشته باشیم. به همین دلیل هست که در هر یک از جلسات دوره استاد برتر به تفصیل به بررسی هر یک از این گام ها می‌پردازیم و ملزومات طی کردن مسیر را به شرکت کنندگان در دوره آموزش می‌دهیم.

تجربه حضور در جلسات آموزشی از جنس متفاوت، برای شرکت کنندگان شوق و انرژی بسیاری به همراه داشته و باعث ایجاد تغییرات قابل توجهی در وجود آنها شده است. افرادی که شاید تا دیروز انگیزه چندانی برای حرکت به سمت جلو نداشتند، اکنون به صورت مستمر و روزانه در حال تغییر کردن به سمت خوبی ها هستند و دارای انرژی و انگیزه دوچندانی شده اند…

[vc_column][vc_message message_box_style=”۳d” message_box_color=”pink” icon_fontawesome=”fa fa-hand-peace-o”]

برای آشنایی بیشتر با دوره استاد برتر۲ کلیک کنید.

[/vc_message][/vc_column]

آموزش نکات متفاوت در جلسه چهارم

یکی از ملزومات مسیر موفقیت مسائل مربوط به رشد فردی و شخصیتی می‌باشد. تا زمانی که شخصی به رشد فردی نرسد، نمی‌تواند این مسیر را به درستی طی کرده و به مقصد مورد نظر برسد.

درجلسه چهارم از این مسائل با عنوان نکات هفت گانه یاد شد و درباره هر یک از آنها نکات مفید و مؤثری در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شد. برای رسیدن به اهدافتان با موانع بسیاری رو به رو خواهید شد، سختی های بسیاری را باید متحمل می‌شوید و بعضا حتی مورد تمسخر و انتقاد قرار خواهید گرفت.

برای عبور از این موانع و برای اینکه بتوانید در برابر آنها مقاومت لازم را نشان دهید، باید خود را مجهز به سلاح رشد فردی نمایید تا دچار تشویش و آشفتگی ذهنی نشوید.

تسلط به نکات رشد فردی لازمه موفقیت شماست. اشخاصی که از لحاظ رشد فردی به مراتب بالا نرسیده اند، یا هرگز به موفقیت نرسیده اند و یا در صورت رسیدن، موفقیت آنها دوام چندانی نداشته است…

استاد برتر
استاد برتر

رشد فردی به شما می آموزد:

* که نباید در برابر مسائل به سادگی از خود ضعف نشان دهید.

* نباید مدام دیگران را مسبب شکست ها و ناکامی های خود بدانید.

* باید به خود باوری برسید تا بتوانید لذت پیروزی را تجربه کنید.

* باید مسئولیت تمام و کمال زندگی خود را بپذیرید.

استاد برتر
استاد برتر

تکالیف عملی لازمه مسیر پیشرفت

علم و عمل در کنار هم نتیجه مطلوب را برای شما به همراه خواهند آورد. تا زمانی که شما به دانسته های خود عمل نکنید، نباید توقع ایجاد تغییرات و پیشرفت را در وجود خود داشته باشید.

تمرین و تکرار یکی از راز های اصلی برای دستیابی به اهداف بزرگ است. استعداد و بهره هوشی هیچ یک به اندازه تمرین و تکرار در رسیدن به موفقیت موثر و کارساز نخواهند بود.

از این رو در هر یکی از جلسات، تعدادی تمرین های عملی که مرتبط با مطالب ذکر شده در کلاس هستند، برای شرکت کنندگان در نظر گرفته می‌شود و به آنها این فرصت داده خواهد شد که تا برگزاری جلسه آتی این تمرینات را انجام داده و نتیجه را به صورت کتبی و یا به صورت فایل های تصویری به تیم پشتیبانی ارائه دهند.

با این تمرینات بررسی شده، نواقص آنها رفع می‌شود و به این ترتیب افراد با سرعت بیشتری به سمت آرزوهای خود حرکت می‌کنند.

استاد برتر
استاد برتر

سخنرانی های شرکت کنندگان

ترس از صحبت در مقابل دیگران، کابوسی ست که بسیاری از افراد به آن دچار هستند. اشخاص بسیاری را می‌شناسیم که با وجود دانش بالا و مهارت های بسیار خوبی که دارند، نمی‌توانند در مقابل دیگران به خوبی صحبت کنند و همین موضوع باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای آنها شده است و باعث می‌شود تا آنگونه که شایسته است، دیده نشوند.

در هر یک از جلسات تعدادی از دوستان برای سخنرانی در کلاس حاضر می‌شوند. این موضوع مزایای بسیاری برای آنها دارد. از جمله:

* فروریختن ترس و اضطراب اولیه آنها برای سخنرانی در جمع

* تا حد زیادی با مشکلات و نقطه ضعف های خود آشنا می‌شوند.

* می‌توانند نحوه بیان و ارائه خود را از نگاه دیگران بررسی کنند.

* برای صحبت در جمع های بزرگتر و در مقابل نفرات بیشتر کسب آمادگی می‌کنند.

* تا حد زیادی در بالا رفتن اعتماد به نفس آنها مؤثر خواهد بود.

* و…

استاد برتر
استاد برتر

معرفی و تجلیل از افراد فعال و برگزیده

در جلسات استاد برتر، از افرادی که به نسبت دیگران فعال تر هستند و یا جدیت بیشتری تمرینات و تکالیف را پیگیری می‌کنند، تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. این موضوع از جنبه های مختلفی بر روی افراد شرکت کننده تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

آنها را ترغیب می‌کند تا با جدیت بیشتری مسائل را پیگیری کنند و به این ترتیب مسیر برای آنها هموارتر خواهد شد.

برای دیگر افراد ایجاد انگیزه می‌کند و به آنها انرژی لازم برای شروع را می‌دهد.

باعث تعامل بین آنها می‌شود و اطلاعات را به روزرسانی کرده و بالا می‌برد.

هر یک از افراد با تخصص دیگر شرکت کنندگان آشنا می‌شوند و به این ترتیب زمینه تعاملات کاری برای آنها فراهم می‌شود.

استاد برتر
استاد برتر

کلام آخر

تمامی فعالیت های انجام شده در جلسات دوره استاد برتر، با اهداف از پیش تعیین شده تنظیم شده اند. به نحوی که بالاترین بازدهی را برای شرکت کنندگان به همراه داشته باشند.

ارائه تمرینات عملی و دریافت بازخورد از آنها یکی از بهترین گزینه ها برای تقویت مهارت ها است. چه بسا افراد بارها در کلاس های مختلف شرکت کرده اند، اما به دلیل فقدان این گزینه نتوانستند به نتایجی که مدنظر آنها است دست پیدا کنند.

در جلسات استاد برتر به گونه‌ای زمینه‌سازی شده که همه افراد به یک میزان و به یک اندازه بتوانند در فعالیت های کلاس تعامل داشته باشند و بدین ترتیب با پیشرفت های قابل توجهی در خود مواجه خواهند شد.

در پایان لازم است شعار همیشگی خود را برای شما یادآوری کنیم که موفقیت تکرار لجوجانه کارهای ساده است و نیاز نیست هیچ گونه کار خارق العاده ای انجام دهید…

گیف موفقیت
گیف موفقیت

[hm_team type=”slider” col=”۴″][hm_member name=”گزارش از: معصومه تیموری” job=”از تیم گام برتر” image=”۶۱۷۵″ url=”” target=”_self” bg_color=”” facebook=”” twitter=”” google=”” linkedin=”” vimeo=”” skype=”” rss=”” flickr=”” picassa=”” tumblr=”” dribbble=”” soundcloud=”” instagram=”” pinterest=”” youtube=””][/hm_member][/hm_team]


[hm_portfolio_filter cats=”” style=”simple” filter_layout=”grid_porto” filter_width=”boxed_portos” filter_column=”three_blocks” filter_spaces=”has_sapce_portos” items_counter=”nav_with_nums” buttons_style=”text_but” orderby=”comment_count” sortby=”DESC” cat_orderby=”count” cat_sortby=”DESC” hide_empty=”۰″ show_all_button=”hide” show_filters=”hide” show_sortby=”hide” show_date=”hide” show_cats=”hide” show_comments=”hide” show_load_btn=”hide” all_btn_text=”همه” zoom_btn_text=”بزرگ نمایی” more_btn_text=”مشاهده پست” load_btn_text=”Load More Projects” sort_srtby_text=”ترتیب محصولات: ” sort_names_text=”اسامی” sort_dates_text=”تغییر تاریخ و جزئیات مهمان” sort_comnt_text=”بدون دیدگاه” posts_num=”۶″]

امیر حسین حقگوی | گام برتر

امیر حسین حقگوی | گام برتر

دیدگاهتان را بنویسید