جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش همایش استعداد یابی

.همان طور که قولش را داده بودیم، همایش بزرگ استعداد یابی برای کمک به بهتر شدن راه زندگی شما عزیزان برگزار شد و جمعیت بیش از صد و پنجاه نفره ای، موفق شدند امروز، پنج شنبه ۹۸/۶/۷، استعداد خودشان را شناسایی کنند تا با پیشروی در مسیر استعدادها، اتفاقات خوبی را در ادامه برای خودشان رقم بزنند. اگر می‌خواهید گزارشی به صورت خلاصه و کامل از این همایش هیجان انگیز داشته باشید، با من و ادامه این متن همراه باشید تا شما هم مثل شرکت کنندگان این همایش، حال خوبی در پایان نصیبتان شود…

مهم ترین اتفاقات همایش استعداد یابی را در این بخش مطالعه کردید. اما به هیچ وجه فقط به این اطلاعات اکتفا نکنید. چون با مرور و توضیح جامع تر درباره تک به تک اتفاقات امروز، مطمئناً حال خوب و درجه یکی به شما تزریق خواهد شد…

صرف صبحانه به همراه گام برتر

اولین برنامه ویژه این همایش، صرف صبحانه شرکت کنندگان به همراه تیم اجرایی گام برتر بود. با اینکه همایش به صورت رسمی از ساعت ۹ صبح شروع می‌شد، اما تیم گام برتر از ساعت ۸، آماده پذیرایی از شرکت کنندگان این همایش بزرگ بود. مطمئناً این صبحانه، یکی از دلچسب ترین صبحانه هایی بود که اعضای تیم گام برتر تا کنون خورده بودند. چون چه چیزی بهتر از اینکه در کنار کسانی باشی که به دنبال رشد و پیشرفت خود هستند و حاضرند برای دیدن آموزش، تمام تلاش خود را بکنند؟

پس از میل کردن یک صبحانه کامل، همه هیجان زده بودن تا ببینند چه اتفاقاتی در انتظار آنهاست…

همایش استعداد یابی
همایش استعداد یابی

شروع سمینار استعداد یابی با مجتبی مصطفایی

استاد مجتبی مصطفایی، مدرس رشد فردی و مهارت های موفقیت، همان کسی که قرار بود امروز به کشف شدن استعداد بیش از صد و پنجاه نفر انسان ویژه کمک کند. و همین اتفاق هم افتاد. فکر می‌کنم از آن جمع دوست داشتنی همایش امروز، کسی نباشد که الآن نتواند خودش به تنهایی استعداد خود و اطرافیانش را کشف کند.

اما یک سوال مهم! در تعریف ما، به استعداد چه می‌گویند؟

در ساده ترین تعریف، استعداد یعنی کاری که با زمان کمتر و انرژی کمتر، بتوانیم آن را انجام دهیم. پس با تعریف استعداد، راحت تر می‌توانیم برای کشف آن اقدام کنیم.

در این همایش، استعداد یابی به شیوه عملی هم انجام شد. یعنی استعداد یابی که همراه با بازی و سرگرمی برای شرکت کنندگان باشد. چه استعداد یابی ای؟ استعداد روپایی زدن! مسابقه روپایی همیشه برای افراد جذاب است. مخصوصاً اگر همراه با استعداد یابی باشد، جذاب تر هم می‌شود. قطعاً عنوان بامزه ترین قسمت این سمینار را می‌توان به این بخش اختصاص داد. بخشی که همه را سرحال و آماده ادامه برنامه کرد…

همایش استعداد یابی
همایش استعداد یابی

بخش خوشمزه سمینار

فکر می‌کنم جذاب ترین قسمت هر همایشی، قسمت خوشمزه آن باشد. جایی که همه بعد از دو ساعت آموزش درجه یک و عالی، همه انرژی خود را تجدید می‌کنند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن سمینار را ادامه دهند.

مغز ما طوری طراحی شده که هر چند مدت یک بار، نیاز به یک ریکاوری دارد. و چه ریکاوری ای بهتر از قسمت مورد علاقه مغزمان، یعنی خوردن خوراکی های خوشمزه؟!

حتماً شما هم این نکته را رعایت کنید که بعد از هرچند دقیقه یک بار، به مغز خود یک استراحتی بدهید…

همایش استعداد یابی
همایش استعداد یابی

استعداد یابی به شیوه کلیفتون

وقتی صحبت از استعداد یابی در میان باشد، مسلماً صحبت از افرادی همچون دکتر دانلد کلیفتون، هوارد گاردنر، هالند و بسیاری از بزرگان دیگر به میان می‌آید. اما با توجه به اهمیت ویژه استعداد یابی، تصمیم گرفته شد که از شیوه استعداد یابی دکتر کلیفتون استفاده شود. در استعدادهای سی و چهار گانه کلیفتون، به مهم ترین و جذاب ترین نوع استعداها اشاره می‌شود و کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن، بیشترین استفاده و بهترین نوع استعداد یابی را انجام دهیم.

برای استعداد یابی، از شیوه های گاردنر و هالند و… هم می‌شود استفاده کرد. آنها هم مزایای خودشان را دارند. اما شیوه کلیفتون، جامع ترین و کامل ترین آنهاست…

همایش استعداد یابی
همایش استعداد یابی

و پایان یک هفته تلاش، به بهترین شکل ممکن…

مسلماً افرادی که از شهرستان و مکان های دور آمده اند و حتی کسانی که از محل کار خود، برنامه های شخصی و کارهای مهمشان گذشته اند تا بتوانند استعداد خود را شناسایی کنند و در ادامه، در مسیر آنها قدم بردارند، شایسته بهترین ها هستند. تمام تلاش تیم رویایی گام برتر هم همین بود که بهترین ها را برای این افراد رقم بزنند. بعد از یک هفته کار و تلاش برای برگزاری این همایش به بهترین شکل ممکن، امیدواریم آن نتایجی که دلخواهمان بوده رقم خورده باشد.

با آرزوی روزی که همه افراد، به دنبال آموزش هایی باشند که باعث پیشرفتشان می‌شود…

امیر حسین حقگوی | گام برتر

امیر حسین حقگوی | گام برتر

دیدگاهتان را بنویسید